Cum faci o sesizare sau anunti deranjamente in reteaua E.ON Romania?
Cand apare o avarie la E.ON sau avem de semnalat o situatie de avarie ce include interactiunea cu departamentul ce se ocupa de situatiile de urgenta, denumite deranjamente locale sau de retea, avem la dispozitie un serviciu specializat in astfel de urgente.
Avarii E.ON – Sesizari si deranjamente
Cand pot aparea deranjamente la E.ON sau avarii in retea?
Enuntam in cele ce urmeaza situatiile cu care te poti confrunta si pentru care este bine sa suni la serviciul de relatii cu clientii E.ON pentru a semnala o situatie de avarie.
- intreruperea furnizarii de energie electrica si gaze naturale: situatii de avarii neanuntate sau situatii in care sun efectuate lucrari de mentenanta si includ oprirea pe o perioada limitata de timp a furnizarii energiei electrice;
- fluctuatii in alimentarea cu energie electrica;
- contoar defect sau care necesita inlocuire rapida;
- miros de gaz la instalatiile de furnizare gaze naturale;
- alte situatii ce implica apelarea de urgenta a serviciului de urgenta si asistenta E.ON.
Deseori primim aceasta intrebarec de la cititorii nostri: Cum pot intra in legatura cu EON atunci cand doriti sa faceti o sesizare a unui deranjament sau o avarie?
Alte intrebari frecvente mai sunt: Care este numarul de telefon E.ON Gaze Naturale? sau Care este numarul de telefon E.ON Energie Electrica?.
Telefon deranjamente E.ON
Numarul de telefon la care puteti contacta serviciul de relatii cu clientii este: 0265.200.366 sau 0265.200.900.
Pentru deranajamente si sesizari E.On pueti intra in legatura cu operatorii nostrii de luni până vineri între orele 8:00 – 20:00.
O alta modalitate de a gestiona contul tau de client de la E.ON o reprezinta aplicatia E.ON
Aplicatia E.ON Myline – Link catre autentificare
Transmitere index catre E.ON
Procedura de transmitere a index-ului de consum catre E.ON este relativ simpla. Aceasta se poate efectua astfel:
- In conditiile in care aveti cont pe E.ON MyLine va trebui sa accesati sectiunea AUTOCITIRE / TRANSMITERE INDEX
- Daca doriti sa utilizati telefonul puteti efectua apel telefonic catre asistentul virtual la: 0800.800.900 sau 0800.800.366 unde veti naviga in subramura TRANSMITERE INDEX
- De asemenea puteti efectua transmiterea indexului de consum catre E.ON utilizand SMS-ul. Numarul la care va trebui sa trimiteti sms este: 3730 cu textul INDEX urmat de codul de incasare si indexul autocitit.
- Puteti accesa sectiunea CHAT de pe website-ul E.ON in vederea transmiterii index-ului sau chiar in vederea efectuarii unei sesizarii despre avarii E.ON Romania.
In anumite situatii mai puteti contacta compania E.ON dupa cum urmeaza:
- e-mail serviciiclienti@eon-romania.ro
- fax 0265 200 367
- poştă OP 1, CP 10 Târgu Mureş
- Centrele de Relaţii Clienţi (magazine fizice).
Deranjamente E.ON energie electrica
In caz de urgente la energia electrica poti suna la numarul de telefon 0800 800 929
Dacă apar întreruperi în furnizarea de electricitate și ești în zona de distribuție Delgaz Grid, apelează din orice rețea, 7 zile din 7, numărul gratuit de mai sus, sau 0232 200 430 / 431 / 432 număr cu tarif normal.
Avarii si Deranjamente Eon gaze naturale
Telefon pentru gaze naturale avarii si urgente EON: 0800 800 928
Dacă simţi miros de gaz, are loc o explozie sau incendiu și ești în zona de distribuție Delgaz Grid, apelează din orice rețea, 7 zile din 7, numărul gratuit de mai sus, sau 0265 200 928 număr cu tarif normal.
Avariile sau deranjamentele E.ON trebuiesc anuntate la numerele de telefon afisate in functie de departament iar pentru urgente sunati la telefonul E.ON
Mai multe detalii despre serviciile si situatiile in care pot aparea deranjamente la EON regasiti pe site-ul oficial: eon.ro