AcasăUtileContact Poșta Română - Program si Reclamatii

Contact Poșta Română – Program si Reclamatii

Poșta Română este institutia de stat din Romania care probabil numai are nevoie de nici o prezentare insa ne propunem sa vedem cu intri in contact cu Posta Romana si cum poti depune o reclamatie la Posta Romana.

Posta Romana contact relatii cu clientii

Daca esti in cautarea modalitatilor de contact pentru Posta Romana iata care sunt pe scurt metodele de contact disponibile:

  1. Telefon Posta Romana021/9393;
  2. Telefon contact si asistenta : (Suport Clienti) 021/9393111 (pentru apeluri din străinătate).
  3. Fax: 021/2007470
  4. Adresa Posta Romana: Bucureşti B-dul Dacia nr. 140, cod postal 020065.
  5. Pentru o cerere/plangere on-line sau reclamatii la Posta Romana, putem sa trimitem un e-mail la suportclienti@posta-romana.ro.

Program Posta Romana

Programul valabil pentru oficiile postale din tara este urmatorul:

  • Program posta Romana de Luni pana Vineri: 0800 – 2000 
  • Program Sambata Posta Romana: 0900 – 1300

Serviciile disponibile la Posta Romana

Printre cele mai uzuale sau populare servicii de curierat Posta Romana va ofere urmatoarele servicii la nivelul intregii tari si internatioanal dupa cum urmeaza:

  • servicii expeditori – scrisori, colete interne si internationale;
  • servicii destinatari – casute postale, somisionare vame persoane fizice si juridice;
  • servicii publicitare – fluturas si pliante;
  • servicii business;
  • vanzari bilete, semnatura electronica, diverse plati, plati facturi etc.

AWB Posta Romana

Urmarirea si verificarea coletelor prin serviciul de AWB Posta Romana se poate face online sau prin aplicatia online oferita de Posta Romana.

  • Poșta Română folosește un cod standard de identificare format din 13 caractere (AB123456789CD)
  • Codul de urmărire utilizat de alți operatori poate avea o structură diferită.
  • Pentru trimiterile poștale trimise în străinătate, codul de identificare oferă informații până la ieșirea din țară.
  • Codul de urmărire nu oferă informații cu privire la trimiterea poștală atunci când se află in tranzit în alte țări.
  • Pentru informații cu privire la statusul trimiterii dvs. în țara de destinație, vă rugăm să utilizați modulul de tracking al operatorului poștal național din țara respectivă.

Pachetul dvs. a fost livrat la o adresa gresita, va trebui sa luati legatura direct cu Posta Romana cu numarul dvs. de urmarire pentru a rezolva problema.

Este important deasemenea sa contactati comerciantul de la care ati achizitionat produsele livrate pentru a rezolva problema. Serviciul de relatii cu clientii de la Posta Romana functioneaza in timpul programului de lucru iar daca stiti numarul de telefon al oficiului postal local puteti suna direct acolo.

- Advertisement -

My AWB Posta Romana este o aplicatie online creata special pentru a veni in ajutorul clientilor nostri, oferindu-le mai mult control asupra gestionarii expeditiilor.

Iti recomandam sa urmaresti si modul de contact Sameday Curier daca alegi sa golosesti serviciul de curierat de la Sameday.

Functiile principale ale aplicatie My AWB sunt:

– crearea si vizualizarea documentelor de transport AWB;
– incarcarea, editarea si vizualizarea borderourilor;
– gestionarea online a expeditiilor efectuate intr-o anumita perioada de timp;
– generarea de rapoarte statistice atat pentru statusul trimiterilor cat si pentru incasarea rambursurilor.

Dimensiuni colete permise la Posta Romana

a) format standard (plic sau carte poştală, de formă dreptunghiulară, dintr-o singură bucată a cărui lungime este cel puţin egală cu lăţimea multiplicată √2 valoare aproximativă 1.4):

  • dimensiuni minime: 90 x 140 mm, cu o toleranţă de 2 mm;
  • dimensiuni maxime: 165 x 245 mm, cu o toleranţă de 2 mm,
  • greutate maximă: 100 g (inclusiv);
  • grosime maximă: 5 mm.

b) format “plicuri plate” (plicuri dreptunghiulare, cărţi poştale dreptunghiulare sau cărţi poştale cu formă neregulată):

  • dimensiuni minime: 90 x 140 mm, cu o toleranţă de 2 mm;
  • dimensiuni maxime: 305 x 381 mm, cu o toleranţă de 2 mm;
  • greutate maximă: 500 g (inclusiv);
  • grosime maximă: 20 mm.

c) format “pachete” (orice trimitere sub formă de rulou sau paralelipiped care depăşeşte oricare dintre dimensiunile prevăzute la categoria standard şi la categoria plicuri plate):

1) pachete paralelipipedice:

  • dimensiuni minime: să aibă o faţă ale cărei dimensiuni să nu fie inferioare dimensiunii 90 x 140 mm, cu o toleranţă de 2 mm;
  • dimensiuni maxime: lungimea, lăţimea şi grosimea însumate: 900 mm, fără ca dimensiunea cea mai mare să depăşească 600 mm, cu o toleranţă de 2 mm;
  • greutatea maximă: 2 kg (inclusiv).

2) rulouri:

  • dimensiuni minime: lungimea plus de două ori diametrul: 170 mm, fără ca dimensiunea cea mai mare să fie inferioară la 100 mm;
  • dimensiuni maxime: lungimea plus de două ori diametrul: 1040 mm, fără ca dimensiunea cea mai mare să depăşească 900 mm, cu o toleranţă de 2 mm;
  • greutate maximă: 2 kg (inclusiv).

Pentru informatii suplimentare va invitam sa sunati la serviciul de relatii cu clientii prin modalitatile de contact Posta Romana afisate in paragraful de mai sus. Se pot regasi informatii direct pe site-ul oficial: posta-romana.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Contact Google Romania

Modalitati de contact Google Romania centrul de suport si...

Contact Tarom – Call center Relatii cu clientii

Care sunt modalitatile de contact Tarom pentru informatii zboruri,...

Informatii si Suport

Pentru informatii legate de hosting sau recomandari servicii va stam la dispozitie la rubrica Contact.