AcasăUtileContact Telekom serviciul de relatii cu clientii

Contact Telekom serviciul de relatii cu clientii

Contact Telekom Romania pentru informatii despre facturi, cartele sau abonamente Telekom. Intra in contact cu serviciul de relatii cu clientii de la Telekom pentru asistenta si suport clienti.

Telekon contact relatii cu clientii

Exemplifcam modalitatile de contact Telekom pentru serviciul de relatii cu clientii astfel:

  • Telefon Telekom contact persoane fizice: 1944
  • Telekom persoane juridice sau Business – 1933
  • Poti intra in legatura cu personalul de la relati cu clienti Telekom direct din formularul de contact regasit la adresa: Formular de contact Telekom -> https://telekomromobile.custhelp.com/app/ask

Contact Telekom pe linia telefonica

Datele de contact Telekom pentru serviciile de relatii cu clientii prin aple telefonic sunt identificate astfel:

  • Serviciul Relații Clienți persoane fizice Telekom 1234 (apel gratuit din rețeaua Telekom), 021.404.1234 și 0766.12.1234 (tarif standard din alte rețele), accesibil 24/7.
  • Serviciul Relații Clienți și Vânzări clienți business: 1933 (apel gratuit din rețeaua Telekom, tarif standard din alte rețele).
  • Serviciul Comenzi online persoane fizice: 1944 (apel gratuit din rețeaua Telekom, tarif standard din alte rețele);
  • Telekom servicii de  Vânzări și Relații cu Clienții Premium: 1616 (tarifat cu 1.92 EURO TVA inclus/apel; tarifarea se face pe apel, nu în funcție de durata convorbirii), disponibil clienților aflați pe teritoriul țării ce apelează de la un număr Telekom și oferă prioritate pentru a intra în legătură cu un consultant sau operator Telekom;
  • Asistență pentru tarifele de Roaming: 076ROAMING/0767626464 . Acest număr este disponibil clienților (Postpaid și Prepaid Roaming Plus) ce se află deja în Roaming și doresc să afle informații despre tarifele practicate.

telekom relatii cu clientii

Reclamatii Telekom servicii si abonamente

Daca din diferite motive ai de semnalat o reclamatie cu privire la serviciile Telekom, identificam pe scurt modul prin care poti depune o reclamatie la Telekom:

  • din MyAccount (utilizând un username personalizat cu serviciile tale Telekom), accesând MyRepair și urmând pașii de diagnoză care se aplică situației tale
  • Reclamatii Telekom  prin apel la 1234 Serviciul Relații Clienți persoane fizice (apel gratuit din rețeaua Telekom) sau 0766121234/021.404.1234 (tarif normal pentru apelurile din rețelele naționale)
  • Telefon Reclamatii Telekom Business: +4021.404.1234 sau +40766.12.1234 (apel taxabil din afara României) și 1933 Serviciul Relații Clienți Business (apel gratuit din rețeaua Telekom, tarifabil din alte rețele)

Reclamatii Telekom prin formularele de contact:

Poti trimite sesizari sau deranjamente la Telekom in scris astfel:

- Advertisement -
  • prin formularul de contact Telekom;
  • prin formularele puse la dispoziția clienților în magazinele Telekom și ale partenerilor săi.
  • prin poștă, către Telekom Romania Mobile Communications S.A., Serviciul de Relații cu Clienții, Echipa Reclamații, la adresa: B-dul Expoziției nr. 1C, Sector 1, București.

Programul de lucru al Serviciului de Relații cu Clienții pentru reclamații scrise este de luni până vineri, între orele 8:00 – 21:00.

Cum pot să-mi reîncarc cartela Telekom?

Daca ai o cartela Telekom ai mai multe optiuni de reincarcare cartela astfel:

  • contact online Telekom: Odata ce esti autentificat în contul tău MyAccount, secțiunea Reîncărcare, cu card bancar sau cod de reîncărcare sau fără autentificare pe site, cu card bancar aici.
  • cartele de reîncărcare razuibile,
  • reîncărcare electronică,
  • reîncărcare directă în magazinele Telekom.

Operatorul Telekom va raspunde tuturor solicitarilor venite catre serviciul de relatii cu clientii astfel incat suportul si asistenta sa fie asigurata cat mai rapid in conditii optime.

Apelare rapida relatii cu clientii Telekom se poate face astfel:

Prin apel telefonic la Serviciul Relații Clienți persoane fizice: 1234 (apel gratuit din rețeaua Telekom), 021.404.1234 și 0766.12.1234 (tarif standard din alte rețele).

Activare Roaming Telekom

Dacă ai o cartelă reîncărcabilă și vrei să îți activezi serviciul de roaming din România, ai la dispoziție mai multe opțiuni pe care le poți accesa în mod gratuit:

  • Din aplicația mobilă MyAccount Telekom
  • Printr-un SMS la 123 cu textul R12 sau RT2, în funcție de extraopțiunea aleasă
  • Printr-un apel la *100# sau la 1234 la Relații cu Clienții sau prin formularul de contact Telekom regasit pe site-ul oficial.

Iti recomandam sa te informezi despre modul de contact Vodafone serviciul de relatii cu clientii.

Alte metode de activare roaming Telekom la abonament si cartela:

  • Din contul tău MyAccount
  • Apelând *100# – ramura „Roaming și Internațional”
  • Apelând 1234 – ramura „Contul meu, roaming și PUK”
  • Serviciul relații cu clienții – 1234 – număr apelabil doar din rețeaua Telekom, gratuit, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
  • Prin telefon Servicii cleinti Telekom: 0766121234 – număr apelabil din rețelele naționale, la tarif normal.

Prin rubrica de contact Telekom regaisita pe pagina oficial poti accesa serviciul de relatii cu clientii care te poate ajuta astfel:

  • iti ofera informatii despre abonamente sau planuri tarifare la cartela Telekom;
  • informatii si asistenta pentru activare roaming Telekom;
  • Ai acces la facturi si sesizari depuse prin formularele de contact aferente serviciului de sesizari si reclamatii Telekom;
  • Informatii despre abonamente si telefoane la prelungire abonament Telekom.

Pentru mai multe informatii poti consulta site-ul oficial Telekom.ro 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Contact Google Romania

Modalitati de contact Google Romania centrul de suport si...

Contact Tarom – Call center Relatii cu clientii

Care sunt modalitatile de contact Tarom pentru informatii zboruri,...

Informatii si Suport

Pentru informatii legate de hosting sau recomandari servicii va stam la dispozitie la rubrica Contact.