Programul de lucru FAN Courier pentru principalele sedii din tara este de obicei de Luni pana Vineri in intervalul 9:00 – 21:00 iar sambata 9:00 – 14:00.
Program sediul central Fan Courier
Program de Luni pana Vineri : 09.00 – 17.00
Recepție clienți (predare-preluare expediții): telefon 0728.241.759
Adresa sediul principal: Șos. de Centură nr. 32, Stefăneștii de Jos, Ilfov, 077175
- Advertisement -
FAN Courier oferă servicii de transport pe cale rutieră (în majoritatea țărilor UE) și pe cale aeriană (worldwide).
Se poate achita direct la curier?
Da, facturile pot fi achitate numerar la curier. Acesta va încasa valoarea facturilor și îți va emite chitanța, cu condiția ca valoarea achitată să nu depăşească suma de 5.000 lei/persoană juridică, respectiv 10.000 lei/persoană fizică.
Cheama curier – Fan Courier
Apeleaza acum serviciul CHEAMA CURIER, specificand datele de expeditie si numarul de colete dorite pentru a fi expediate.
Inainte sa chemi curierul asigura-te ca vei sti urmatoarele date:
- dimensiunile coletului inaltime, lungime , greutate
- de unde se preia coletul (adresa ta de expeditie)
- unde se livreaza coletul (adresa celui ce va primi coletul tau)
- cine plateste taxa de transport (tu sau cel ce primeste coletul).
Pentru serviciul comanda sau Cheama Curier puteti apela numarul de telefon 021 9336 sau poti sa completezi formularul dedicat din pagina cheama curier.
Reclamatii si sesizari la Fan Courier
FAN Courier Express a stabilit un mecanism de soluționare a reclamațiilor simplu, transparent și accesibil, în special în ceea ce privește furtul, pierderea, distrugerea parțială, totala sau deteriorarea trimiterilor poștale, precum și nerespectarea condițiilor de calitate a serviciilor (termene de livrare, de returnare etc,). Procedurile permit soluționarea echitabilă și prompta a reclamațiilor precum și un sistem adecvat de rambursare sau compensare.
Termenul de introducere a reclamației prealabile adresate furnizorului de servicii poștale este de 6 luni și se calculează de la data depunerii trimiterii poștale.
Furnizorul de servicii poștale are obligația de a soluționă reclamația prealabila în termen de 3 luni de la data introducerii acesteia.
Expeditorul sau destinatarul nemulțumit de serviciile oferite poate formula o reclamație scrisa prin depunere personală la oricare dintre locațiile FAN Courier Express, prin e-mail pe adresa customer@fancourier.ro, telefon 021.9336 sau o poate trimite în plic, recomandat prin intermediul serviciului poştal Confirmare de primire, la adresa Sos de Centura nr 32, Stefăneștii de Jos, Jud Ilfov, în atenția departamentului Relații cu Clienții.
In cazul in care un anumit colet nu a ajuns la timp la locatia stabilita poti suna la serviciul de relatii cu clientii pentru a identifica situatia. In acest caz este necesar sa urmarim codul AWB necesar urmariri coletului dvs.
In perioada Black Friday este posibil sa intervina un timp de livrare mai ridicat iar solicitarile privind serviciul de relatii cu clientii Fan Courier poate fi accesat mai greu.
De regula prin sectiunea de contact Fan Courier sau telefonic la numarul de telefon al departamentului de relatii cu clientii se pot solutiona rapid anumite solicitari venite din partea clientilor Fan Courier.
Nota! Acest articol face referire la modalitatea de contact Fan Curier Romania si modul prin care iti poti urmarii codul AWB pentru coletele expediate cu Fan Courier.