AcasăAplicatiiContact Glovo - Ghid incidente si reclamatii

Contact Glovo – Ghid incidente si reclamatii

Glovo este deja disponibil în peste 20 de țări și 140 de orașe iar in articolul nostru facem referire la modul de contact Glovo Romania. Fiind cea mai populara aplicatie online cu ajutorul careia putem face comenzi la magazinele sau restaurantele preferate, Glovo este foarte apreciata in mediul online datorita modului usor de gestionare.

Dacă plasezi o comandă de la unul dintre magazinele disponibile în aplicație, poți vedea prețul articolului în prealabil. Va exista un cost de livrare prestabilit în funcție de acordul nostru cu magazinul în cauză, pe care-l poți vedea în aplicație apăsând pe magazin.

Ghid de Contact Glovo online

Modul de contact Glovo prin intermediul site-ului online este urmatoarul:

  • Accesați site-ul web oficial Glovo din browserul de pe dispozitivul dvs.
  • Derulați în jos până în partea de jos a acestei pagini web.
  • Uitați-vă în partea de jos a web-ului pentru opțiunea care spune Contact sau Contactați-ne.
  • Se deschide o nouă pagină unde găsim o listă de opțiuni din care să selectăm. Alegeți varianta pentru care contactați Glovo, astfel încât firma să aibă mai multe informații și astfel să poată oferi o asistență mai bună în acest sens.
  • Completați câmpurile care sunt afișate pe ecran, cu datele personale (email pe care l-ați folosit pentru plasarea comenzii etc). De asemenea, adăugați informații despre problemă sau îndoiala sau întrebarea dvs. pe care o aveți.
  • Verificați dacă ați completat toate câmpurile necesare din casutele aferente;
  • Faceți clic pe butonul de trimitere.
  • Acum trebuie doar să așteptați ca Glovo să vă contacteze în legătură cu această problemă, lucru care în majoritatea cazurilor se va face prin e-mail, așa că trebuie să fiți cu ochii pe căsuța dvs. de e-mail.

Principalul domeniu de activitate al aplicatiei Glovo este chiar livrarea de mancare direct la domiciliul clientului intr-un timp de livrare rezonabil utilizand un livrator angajat sau colaborator.

contact glovo

In aplicatia online Glovo modul de contact care nu are legatura cu o anumita comanda Glovo este afisat dupa cum se poate vedea si in imaginea de mai sus.

Reclamatii Glovo Romania

reclamatii glovo

- Advertisement -

Prin intermediul aplicatiei online Glovo se pot gestiona o serie de incidente precum cele exemplificate mai jos. Recalamatiile Glovo sunt depuse din contul tau direct la serviciul de asistenta Glovo.

Produsele lipsesc sau sunt greșite în comandă

Dacă ai primit o comandă incompletă sau greșită, accesează profilul din aplicație și dăi clic pe Ajutor. Vom reveni cu o soluție în cel mai scurt timp posibil.

Comanda nu a ajuns în stare bună

În cazul în care comanda nu a ajuns în stare bună, accesează profilul din aplicație și dăi clic pe Ajutor. Vom reveni cu o soluție în cel mai scurt timp posibil.

Vreau să anulez comanda. Voi fi taxat pentru anulare?

Poți anula comenzi, însă este posibil să se aplice taxe de anulare.

Pentru comenzile de mâncare, vei fi taxat în funcție de următoarele condiții.
(1) Dacă magazinul a acceptat comanda și a început să o pregătească, vei plăti prețul produselor.
(2) Dacă a fost deja alocat un curier pentru comanda ta, vei plăti o taxă de anulare.
(3) Dacă magazinul a acceptat comanda, a început să o pregătească, și un curier a fost alocat pentru livrare, vei plăti prețul produselor și o taxă de anulare.
(4) Dacă curierul ajunge în zona de livrare și finalizează comanda, vei plăti prețul produselor și taxa de livrare. Reține: comenzile de mâncare nu pot fi returnate.

Referitor la comenzile nealimentare, acestea pot fi anulate fără nicio taxă, până când curierul acceptă solicitarea ta. Dacă anulezi după ce a fost alocat un curier pentru comanda ta, vei plăti costul total al serviciului de livrare de bază.

Ghidul de contact online Glovo este actualizat conform cu detaliile regasite pe site-ul oficial al aplicatiei – glovoapp.com

Telefon Contact Glovo?

In prezent pentru a intra in contact cu cei de la Glovo se poate accesa doar sistemul automat de chat de la Glovo fie din aplicatie sau online pe site-ul web online. Telefonul Glovo pentru reclamatii si sesizari momentan nu mai este afisat inmod oficial.

Serviciul GLOVOPRIME este activat astfel:

  • După accesarea secțiunii „Contul meu” și „GLOVOPRIME”, trebuie să selectați secțiunea „Abonează-te și plătește” și să achitați tariful lunar menționat.
  • Data plății va fi data de începere a abonamentului GLOVOPRIME (în continuare „Data activării”), iar abonamentul va fi valabil pentru o perioadă de o lună. La Data activării, Utilizatorii care s-au înregistrat pentru acest serviciul vor primi un e-mail cu confirmarea înregistrării acestora la adresa furnizată în contul personal GLOVO.
  • După Data activării, puteți utiliza serviciul GLOVOPRIME pentru o perioadă de 30 de zile calendaristice.
  • Utilizatorii vor dispune de toate informațiile referitoare la abonamentul GLOVOPRIME în secțiunea „Contul meu” din aplicație. În aceasta vor putea consulta timpul rămas din perioada de probă gratuită, după caz, și printre altele, conform prevederilor capitolului 10 din actualul document, a anula abonamentul GLOVOPRIME sau de a-și actualiza metoda de plată.

Descarca aplicatia Glovo

Articolul precedent
Articolul următor

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Contact DPD Romania – Telefon relatii clienti

DPD România este o companie de curierat din România...

Contact Cec Bank – Call center Relatii clienti

Care sunt modalitatile de contact Cec Bank serviciul de...

Informatii si Suport

Pentru informatii legate de hosting sau recomandari servicii va stam la dispozitie la rubrica Contact.