AcasăEnergieModalitate de Transmitere index la Hidroelectrica

Modalitate de Transmitere index la Hidroelectrica

Cum sa transmiti un index autocitit la Hidroelectrica ?

Transmiterea indexului pentru un anumit loc de consum este importanta atunci cand nu ai o conventie de consum sau atunci cand vrei sa platesti facturi corecte bazate pe un consum real si nu pe un consum estimat.

Identificam modalitatea de transmitere index la Hidroelectrica intrucat  compania in ca nu are o aplicatie activa iar trasnmiterea indexului se va face doar online pe website sau prin telefon. Asteptam si aplicatia Hidroelectrica pentru clientii casnici promisa de ceva timp dar inca in stadiul de proiectare.

Transmitere index Hidroelectrica

Transmiterea unui index autocitit la Hidroelectrica se poate face doar in  perioada 24 respectiv 28 a lunii curente la numarul de telefon 0800 800 359 (APEL GRATUIT).

Perioada de transmitere index a fost modificata in intervalul 24 – 28 luna curenta.

Pentru transmiterea indexului veti avea nevoie de codul atribuit locului de consum si pe care il regasiti in factura de energie electrica. Informatii suplimentare  puteti obtine prin apelarea  serviciului Call Center la numarul de telefon: 021.9834 

Transmitere index autocitit Hidroelectrica prin:

- Advertisement -
  • aplicatia iHidro rubrica transmitere index;
  • prin apel telefonic la numarul de telefon 0800.800.359
  • Transmite indexul autocitit direct din portalul Hidroelectrica
  • Poti trimite indexul Hidroelectrica si prin serviciul de relatii clienti unde vei fi redirectat catre departamentul de inregistrare index autocitit la Hidroelectrica.

Conventia de consum

Convenţia de consum încheiată de către furnizor cu clientul final este obligatorie, datele de consum înscrise în aceasta vor fi utilizate şi pentru facturarea  cantitatilor de energie electrica în cazul în care nu este citit/autocitit indexul Hidroelectrica cu echipamentului de măsurare.

Prin conventia de consum se factureaza consumul estimat pentru o adresa in baza contractului tau incheiat intre Hidroelectrica si beneficiar. Daca alegi sa trimiti un index autocitit conventia de consum se anuleaza iar consumul va fi cel specificat prin procesul de trimitere index la Hidroelectrica.

Cum se poate plati o factura Hidroelectrica?

Desigur la aceasta intrebare sunt deja mai multe raspunsuri pe care le enumeram mai jos:

1. In Aplicația ONLINE a băncii, prin intermediul unui ȘABLON, în care trebuie sa completați datele de identificare a plății, menționate în factură
2. La Automatele de plată disponibile in magazine sau la parteneri;
3. Prin scanarea Codului de Bare, la partenerii care au această facilitate
4. Prin DIRECT DEBIT
Mandatul de Direct Debit – Se pot încheia, fie prin aplicația ONLINE a băncii respective, fie în baza completării și depunerii Mandatului de Direct Debit la banca al cărui client sunteți si este intrabancar.

CODUL de CLIENT Hidroelectrica de forma 9900000001 – începe cu 99 și are 10 cifre – este elementul de identificare, pe care trebuie să îl treceți în Mandatul de Direct Debit.

Pe site-ul sau portalul Hidroelectrica exista o rubrica speciala prin care se poate transmite un index atentia doar in perioada 22 respectiv 26 ale lunii curente. – Vezi aici pagina

Hidroelectrica pune la dispozitia clientilor un interval de 5 zile in care poti trimite un index autocitit astfel incat sa reiasa un consum real la locul tau de consum.

Oferta de pret Hidroelectrica in 2024

  • Prețul energiei electrice (include TG, tariful de transport – componenta de introducere a energiei electrice în rețea) pentru o perioadă contractuală de 12 luni este de 0.28253 lei/kWh;
  • Prețul energiei electrice active (fără TG, tariful de transport – componenta de introducere a energiei electrice în rețea) pentru o perioadă contractuală de 12 luni este de 0.28000 lei/kWh;
  • Prețul final de contract furnizare energie electrică în funcție de amplasarea geografică a locului de consum este anexat prezentei oferte.

Va recomandam sa trimiteti indexul periodic pentru a plati o factura corecta. Atentie anumiti clienti in aceasta perioada pot primi cu intarziere facturile pe lunile trecute insa aceasta problema este pe cale sa se rezolve.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Activare roaming Vodafone – abonament si cartela

Cum activezi serviciul de roaming Vodafone pentru abonament si...

Contact Telekom serviciul de relatii cu clientii

Contact Telekom Romania pentru informatii despre facturi, cartele sau...

Informatii si Suport

Pentru informatii legate de hosting sau recomandari servicii va stam la dispozitie la rubrica Contact.