Companiile de furnizare energie electrica sau gaze naturale au dezvoltat in ultimii ani aplicatii mobile dedicate clientilor sai , pentru a facilita accesul mai usor la contul de client.
Hidroelectrica are o aplicatie compatibila cu toate dispozitivele mobile, fiind o aplicatie ce faciliteaza accesul clientilor la urmatoarele functii esentiale in gestionarea contractului cu Hidroelectrica:
- Poti plati facturi si poti vedea istoricul facturilor tale;
- ai acces mai usor la functia pentru transmitere index autocitit;
- poti vedea istoricul de consum pe contul tau Hidroelectrica;
- Ai acces mai usor la serviciul de suport clienti.
Aplicatia Hidroelectrica nu functioneaza!
Au fost situatii in care aplicatia Hidroelectrica nu functioneaza sau are anumite erori ce nu permit accesul in contul tau de client. Daca se intampla acest lucru este esential sa urmaresti urmatorii pasi:
- actualizeaza aplicatia iHidro la o verisiune recenta;
- vezi compatibilitatea cu sistemul de operare al telefonului;
- verifica instintarile Hidroelecrica – daca aplicatia nu functioneaza din motive de mentenanta poti accesa portalul clientilor.
Aplicatia iHidro nu merge?
Daca nu te poti loga in aplicatia Hidroelectrica deci nu iti poti accesa contul de client, iti descriem mai jos modul de resetare nume utilizator:
Resetarea numelui de utilizator
- Accesați link-ul: https://ihidro.ro/Portal/ForgetUserName.
- Introduceți numărul contului de contract (acesta începe cu 800 și poate fi găsit pe prima pagină
a facturii). - Introduceți adresa de e-mail asociată contractului.
- Veți primi un e-mail conținând informațiile necesare pentru recuperarea numelui de utilizator.
Notă: In cazul în care este necesară resetarea numelui de utilizator și nu ați accesat minimum o dată aplicația
iHidro, pentru aflarea contului de contract.
Daca nu mai stii parola de acces in aplicatie iti recomandam procesul pentru resetare parola in aplicatia iHidro.
Resetarea parolei
- Accesați link-ul: https://ihidro.ro/Portal/ForgetPassword.
- Introduceți aceleași date ca pentru recuperarea numelui de utilizator:
o Numărul contului de contract;
o Adresa de e-mail asociată contractului. - Veți primi un e-mail cu un link de resetare a parolei. Accesați link-ul pentru a crea o parolă nouă.
Cum transmiti indexul daca aplicatia Hidroelectrica nu merge?
Dacă aplicația iHidro nu funcționează și nu poți transmite indexul, ai câteva soluții rapide pe care le poți încerca
Încearcă variante de bază pe care cu siguranta o poti incerca rapid astfel:
- Închide complet aplicația și deschide-o din nou.
- Repornește telefonul.
- Verifică dacă ai actualizări disponibile în Play Store / App Store.
- Încearcă și de pe date mobile, nu doar Wi-Fi.
Dacă tot nu merge poti transmite indexul astfel:
- Acceseaza Portalul Hidroelectrica, disponibil la adresa https://client.hidroelectrica.ro/autocitire
- Apel telefonic gratuit la numărul 0800 800 359 (doar din România). Trebuie introdus codul locului de consum format din 12 cifre (cod vechi) sau din 10 cifre (cod nou), apoi trebuie apăsată tasta #, după care se introduce indexul.
Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie verde din România şi furnizează servicii tehnologice pentru sistemul energetic naţional. Compania operează 188 de centrale cu o capacitate hidroenergetică de 6,4 GW. În plus, deţine un parc eolian la Crucea, cu o putere instalată de 108 MW. Compania acoperă, de asemenea, 13,09% din piaţa de furnizare din România.
Periodic Hidroelectrica poate demara operatiuni de mentenanta asupra aplicatiei mobile astfel incat sa previna erorile in utilizarea aplicatiei de catre clientii finali. In ultima perioada aplicatia Hidroelectrica a functionat fara probleme majore iar in general clientii sunt multumiti de cum au evoluat lucrurile.
Daca esti client Hidroelectrica si nu ai aplicatia mai jos gasesti linkurile din magazinele de aplicatie atat pentru Android cat si pentru IOS:
- Download aplicatie Hidroelectrica pentru Android – Magazin Play
- Descarca aplicatia pentru IOS – APP Store
