AcasăUtileContact Cec Bank - Call center Relatii clienti

Contact Cec Bank – Call center Relatii clienti

Care sunt modalitatile de contact Cec Bank serviciul de relatii clienti. Identificam modul prin care poti sa vorbesti cu operatorii serviciului de call center Cec Bank.

Cec Bank contact call center

Exemplificam in cele ce urmeaza toate datele de contact Cec Bank pentru serviciile aferente contului tau sau pentru informatii carduri, credite sau dobanzi depozite.

Prin apel telefonic poti intra in contact cu cei de la Cec Bank serviciul de asistenta clienti in cazul in care ai nevoie de informatii despre contul tau bancar sau cardurile Cec Bank.

Program Call center Cec Bank: Luni – Duminică: 07:00 – 22:00

  • Contact Cec Bank linie call center: telefon +40 800 800 848 (Gratuit, disponibil pentru apeluri din România)
  • Telefon relatii clienti Cec Bank: 021 2025000 sau 021 2025050 (Numere cu tarif normal, apelabile din orice rețea din România sau din străinătate)
  • Pentru probleme legate de carduri sau Card furat/ pierdut (linie telefonică disponibilă 24/7) – 021 315 93 32 respectiv 021 3157100
  • Centrala call center operational CEC Bank 021 3111119 (Linie telefonică disponibilă Luni-Vineri 07:00-17:00).

Contact Cec Bank prin chat

La Cec Bank avem si optiunea de comunicare prin chat live, unde regasim o integrare inteligenta cu serviciile Cec bank pentru clientii sai. Daca vrei sa intri in contact cu echipa de asistenta prin Chat atunci este indicat sa accesezi rubrica de contact Cec Bank la adresa: cec.ro/contact

contact cec bank pe chat live

In imaginea de mai sus exemplificam interfata de contact prin intermediul unei ferestre de tip Chat live, optiune regasita in rubrica contact Cec Bank.

- Advertisement -

Cand ai nevoie de aistenta la Cec bank

De regula fiecare institutie bancara din Romania si de peste hotare au serviciul de relatii clienti foarte bine structurat astfel incat sa ofere informatii clientilor sai in functie de necesitatile fiecaruia.

La Cec Bank regasim o serie de optiuni atunci cand apelam serviciul de relatii clienti. Iata care sunt motivele pentru care clientii aleg sa intre in contact cu cei de la relatii clienti:

  • informatii despre contul curent la Cec Bank sau alte intrebari legate de contul sau conturile tale bancare;
  • Carduri si informatii detalitate despre cardurile atasate contului tau;
  • curs valutar si dobanzi pentru depozitele in lei sau in valuta;
  • credite de nevoi personale sau alte tipuri de credite disponibile in oferta Cec bank;
  • Solutii perosnalizate de refinantare credite prin Cec bank;
  • alte intrebari care pot fi adresate serviciului de relatii clienti prin intermediul sistemului de call center Cec Bank.

Daca doresti sa trimit o scrisoare deschisa catre Cec Bank regasim la rubrica contact si adresa de corespondenta prin posta Romana astfel: Calea Victoriei nr. 13, camera S 01, sector 3, București (Registratura Centralei CEC Bank).

Reclamatii servicii Cec Bank

La capitolul sesizari sau reclamatii Cec Bank regasim o serie de optiuni pe car eCec bank le pune la dispozitia clientilor pentru a rezolva nemultumirea acestora.

In situația oricăror nemulțumiri, nu ezitaţi să contactaţi angajaţii unităților teritoriale CEC
BANK S.A. Specialiștii noștri sunt pregătiţi să rezolve cu promptitudine solicitările dumneavoastră.

Sesizarile si reclamatiile dvs se pot trimite prin formularul de reclamatii regasite pe site-ul Cec Bank. Exemplificam care sunt modalitatile prin care poti depune reclamatii la Cec Bank:

• Completarea formularului de contact Cec Bank de pe site-ul oficial la adresa: https://www.cec.ro/contact;
• În scris, prin adresă depusă/transmisă prin Poştă la orice sucursală/agenție CEC
BANK S.A. sau trimisă la sediul CEC BANK S.A., Calea Victoriei nr. 13, Sector 3, Bucureşti, cod poştal 030022;
• În scris, prin adresă depusă la Registratura Centralei CEC BANK S.A., Calea Victoriei nr. 13, Sector 3, Bucureşti;
• Prin intermediul mesageriei securizate din Serviciul de Internet Banking (Home CEConline);
• Prin apel telefonic – Serviciul Call Center: +40-(0)21-202.50.50; Telverde: +40 800 800 848;
• Fax: +40-(0)21-312.54.25;
• Prin completarea Formularului sesizări/reclamaţii şi, respectiv, Formularului de sugestii,
disponibilie în unitaţile Băncii.

De regula Cec bank ofera clientilor sai informatii despre serviciile bancare, credite sau dobanzi pentru depozitele la termen. Daca esti interesat de serviciile bancare oferite de Cec Bank atunci poti accesa formularul de contact online regasit pe site-ul Cec Bank.

Siguranta clientilor este prioritara pentru Cec Bank astfel recomandarea serviciului de asistenta si suport clienti este urmatoarea:

  • NU da nimănui  datele de pe card și nu le introduse pe site-uri suspecte
  • NU deschide link-uri și e-mail-uri de la necunoscuți
  • NU descărca documente fără să verifici sursa.

Pentru informatii suplimentare legate de serviciile Cec Bank urmariti site-ul oficial la adresa: cec.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Contact Google Romania

Modalitati de contact Google Romania centrul de suport si...

Contact Tarom – Call center Relatii cu clientii

Care sunt modalitatile de contact Tarom pentru informatii zboruri,...

Informatii si Suport

Pentru informatii legate de hosting sau recomandari servicii va stam la dispozitie la rubrica Contact.