AcasăUtileContact DPD Romania - Telefon relatii clienti

Contact DPD Romania – Telefon relatii clienti

DPD România este o companie de curierat din România care in momentul de fata ofera servicii de curierat rapid oriunde in tara.

Ca o istorie a companie DPD , in martie 2008, GeoPost (divizia Poștei Franceze) și Yurtiçi Kargo au achiziționat pachetul majoritar al companiei (80%), printr-o tranzacție estimată de surse din piață la șase-nouă milioane euro.

DPD Contact relatii clienti

Identificam datele de contact DPD Romania pentru informatii despre serviciile companiei in principalele puncte de interes din tara noastra.

  • contact DPD Pickup Shop –București · 031 824 9090
  • contact DPD România Târgoviște · 0733 603 334
  • Call center DPD 031-82490.90

Telefon contact DPD relatii clienti

  • Customer Care & Support – Telefon: 031.824.90.90
  • Expedieri naționale – Telefon DPD: 031.8249090
  • Adresa de e-mail: comenzi@dpd.ro 

Serviciul de relatii clienti DPD are un program de lucru de Luni pana Vineri intre orele 08:30 – 16:30.

Modalitate de contactare DPD prin formular de contact

Pentru a contacta DPD prin formular online, urmați pașii:

  • accesați site-ul oficial al DPD România la adresa https://www.dpd.com/ro/ro/.
  • faceți click pe butonul “Suport” apoi pe „Contact” din partea dreaptă sus a paginii.
  • faceti scroll, apăsați pe „Trimite un mesaj”.
  • completați formularul online de contact cu datele solicitate și cu motivul.
  • bifați căsuța “Nu sunt Robot” și apăsați butonul “Trimite mesaj”.
  • așteptați un răspuns în termen de 24 de ore.

Reclamatii DPD Romania

In anumite situatii se pot semnala sesizari si reclamatii cu privire la coletele sau serviciile oferite de cei de la DPD. In cele ce urmeaza identitifcam modul prin care poti intra in contact cu cei de la DPD prin intermediul unui email.

  • Pentru informații generale despre serviciile DPD: office@dpd.ro.
  • Pentru expedieri DPD pe plan național: comenzi@dpd.ro.
  • Pentru expedieri internaționale la rubrica contact DPD regasim adresa de email: international@dpd.ro.
  • Pentru reclamații DPD avem adresa de email: reclamatii@dpd.ro. În acest caz, trebuie să atașați documentele justificative ale reclamației, cum ar fi fotografii cu coletul deteriorat sau factura fiscală.

Contact DPD relatii clienti

dpd contact relatii clienti

- Advertisement -

Pentru a discuta cu un reprezentant al DPD (Dynamic Parcel Distribution), poți utiliza următoarele metode de contact regasite rapid in lista scurta de contact DPD:

  1. Telefon: Cea mai rapidă metodă este să suni la serviciul de relatii clienți DPD Romania. Numărul de telefon este prezentat in articolul nostru ceva mai sus.
  2. Email: Poți trimite un email către adresa de suport a DPD.
  3. Formular de contact online: La DPD regasim un formular de contact pe care este bine sa-l completezi cu detaliile cererii tale.
  4. Chat live: Unele site-uri oferă opțiunea de chat live cu un reprezentant al serviciului clienți. Verifică dacă această opțiune este disponibilă si afisata la rubrica contact DPD Romania.
  5. Agenții locale: Dacă preferi un contact direct, poți vizita una dintre agențiile locale DPD. Adresele și programul acestora pot fi găsite pe site-ul DPD.

Este recomandat să verifici secțiunea de contact de pe site-ul oficial al DPD România pentru a obține cele mai actualizate informații de contact. Echipa noastra actualizeaza constant datele de contact DPD Romania insa mai pot aparea anumite erori deci este bine sa verifici site-ul DPD.

Sesizari la DPD Romania

În România, clienții au semnalat diverse probleme cu serviciile DPD. Iată câteva dintre cele mai frecvente plângeri raportate:

Întârzieri în livrare – Mulți clienți s-au plâns de întârzieri semnificative în livrarea coletelor, cu colete care ajung cu zile sau chiar săptămâni după termenul estimat.

Comunicare deficitara – Clienții au întâmpinat dificultăți în a obține informații despre statusul coletelor lor. Uneori, numărul de urmărire (tracking number) nu este actualizat în timp real sau deloc. Dificultăți în a contacta serviciul de clienți și a primi răspunsuri prompte și clare.

Manipularea necorespunzătoare a coletelor – Plângeri referitoare la colete deteriorate sau deschise la livrare.Probleme cu manipularea coletelor fragile, care ajung sparte sau avariate.

Probleme cu livrarea la adresă – Curierii nu reușesc să găsească adresa corectă sau nu fac suficiente eforturi pentru a livra coletul, lăsând în schimb notificări de preluare dintr-un punct de colectare.

Cu siguranta echipa de la relatii clienti face tot posibilul pentru a va oferi informatii esentiale cu privire la serviciile oferite de cei de la DPD Romania.

Prin rubrica de contact DPD poti discuta cu un operator al serviciului de relatii clienti insa daca nu reusiti va recomandam sa trmiteti o solicitare prin formularul de contact online sau direct pe adresa de email DPD Romania specificata mai sus.

Poti urmarii articolul nostru despre modul de contact Fan Courier, o alta companie de curierat din Romania pe care poti sa te bazezi atunci cand ai de trmis sau de primit anumite colete.

website oficial: dpd.com/ro/ro/

Beneficii alaturi de DPD Romania

Serviciul de curierat rapid de la DPD ofera satisfactie clientilor pentru ca:

  • Cu DPD ai Livrări rapide oriunde în România;
  • Livrări colete în 1 – 2 zile lucrătoare;
  • Posibilitatea plății cu cardul la curier, atât a rambursului, cât şi a serviciului de curierat;
  • Prima companie de curierat din România care oferă avantajul plății cu cardul pentru zonele urbane, direct la curier;
  • Rapid, sigur și fără bătăi de cap.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Activare roaming Vodafone – abonament si cartela

Cum activezi serviciul de roaming Vodafone pentru abonament si...

Contact Telekom serviciul de relatii cu clientii

Contact Telekom Romania pentru informatii despre facturi, cartele sau...

Informatii si Suport

Pentru informatii legate de hosting sau recomandari servicii va stam la dispozitie la rubrica Contact.