Modalitati de contact eMag serviciul de relatii cu Clientii. Cum intri in contact pentru reclamatii sau informatii comenzi procesate de platforma eMag.ro Urmarim modul de interactiune cu un agent eMag sau cu echipa de suport clienti prin noul sistem de contact eMag Bucuresti.
In cele ce urmeaza analizam metodele de contact eMAG Bucuresti pentru informatii despre comenzi, retur sau Garantii si service produse Emag.
Numărul de telefon 021 200.52.00 oferă posibilitatea de asistență cu privire la comenzile efectuate pe platforma eMAG insa acum modalitatea de contact eMag este exclusiv prin chat live.
eMag Contact Call center
Numarul de telefon pentru relatii cu clientii eMAG este in acest moment suspendat. Poti intra in contact cu cei de la eMAG prin sectiunea de Suport Clienti dupa cum exemplificam mai jos:
Pentru a intra in legatura cu serviciul de suport clienti de la Emag este necesar sa urmarim pasii urmatori pentru a putea interactiona cu serviciul de relatii clienti EMAG:
- Te loghezi in contul tau la Emag pe site-ul emag.ro
- Urmaresti status comenzi sau informatii despre comenzile efectuate pe Emag.
- Daca ti s-a stricat un produs vandut de eMAG te rugam completeaza si trimite-ne formularul de reparatie produs.
- Interactionezi prin intermediul formularului de CHAT online din contul tau.
In imaginea de mai jos exemplificam modul de contact prin chat online disponibil in contul tau de client. Asistentul virtual poate sa va ofere raspunsuri la solicitarile dvs iar in anumite situatii veti fi preluati de un operator eMAG.
Cum intri in contact cu operatorii eMag?
- Logheaza-te in contul tau la eMag;
- Deschide optiunea CHAT (suport online eMag) alegand optiunea potrivita cu solicitarea de interactiune prin contact cu operatori eMag;
- In cazul in care nu se potriveste nimic cu solicitarea Ta, un agent te va prelua urmand sa discutati pe chat ulterior la telefon daca nu se poate solutiona problema dvs pe chat.
- Atentie! Nu se mai poate suna la telefonul 021 200.52.00
Emag contact service Depanero
Depanero este un serviciu autorizat EMAG Romania. Pentru a lua legatura cu cei de la Depanero avem la dispozitie urmatoarele metode de contact:
- Depanero (partener de service autorizat eMAG)
- Adresa: Splaiul Independeței, nr. 319, Sector 6, București.
Pana la implementarea solutiilor de contact automate si aici facem referire la chatul online, eMag avea un numar de telefon valabil pentru asistenta si relatii clientii de tip call center (021 200.52.00) insa acesta a fost suspendat pentru moment.
Livrarea produselor cumparate de pe eMag sunt livrate prin:
- curier Sameday sau Fan Courier;
- Livrare la adresa sau prin easy box.
Pentru orice informatie cu privire la serviciile oferite de companie poti apela la suport clienti din rubrica contact Emag.
eMag Genius
O multime de solicitari la serviciul de relatii cu clientii eMag face referire la serviciul eMag Genius unde sunt anumite probeleme cu incasarea taxei de transport. Pentru a evita aceste probeleme se pot cere informatii suplimentare prin rubrica de contact disponibila in aplicatia eMag sau pe site.
Iti recomandam sa urmaresti si modul de contact DIGI Romania
Avantaje eMag Genius
Cu un abonament eMAG Genius activ, te bucuri de o serie de avantaje:
- Livrare gratuită la easybox, la comenzile Genius de minimum 30 lei.
- Livrare gratuită, în aceeași zi pentru comenzi plasate până la ora 12:30, cu livrare în București la easybox (pentru comandă minimă de 30 lei) sau prin curier (comanda minimă de 100 lei)
- Livrare gratuită, a doua zi la easybox (pentru comandă minimă de 30 lei) sau prin curier (comandă minimă de 100 lei) pentru comenzi plasate până seara târziu.
Un Agent call center de la Emag are obligatia sa ofere informatii despre comenzile efectuate prin platforma eMag si in anumite situatii sa va redirectioneze solicitarea catre departamentele avizate de eMag.
Prin modul de contact online raspunsurile la intrebarile clientiilor sunt procesate rapid pe chatul online iar rezolvarea lor pare sa fie mai rapida prin sistemul automat.
Desigur lipsa unui serviciu de call center poate pune in dificultate solicitarile clientiilor si in special reclamatiile depuse la eMag.
Black Friday la eMag
Perioada in care vanzarile ating cote maxime dar si solicitarile catre departamentul de relatii cu clientii cresc.
Black Friday la eMAG are loc in fiecare an in luna noiembrie, fiind evenimentul de shopping cu cele mai multe oferte si reduceri. Evenimentul se desfasoara pe durata unei singure zile, cunoscută drept Vinerea Neagra.
Plasarea comenzilor la eMag din aplicatie
Pentru a plasa o comanda la eMag din aplicatie urmează aceste etape:
- Găsește produsele dorite;
- Apasă butonul “Adaugă în coș”;
- Mergi la coșul de cumparaturi. Aici poți:
– să revezi lista produselor;
– să actualizezi cantitatea;
– să renunți la unul sau mai multe produse; - Apasă butonul “Continuă” și selectează metoda de livrare;
- Apasă butonul “Plată și facturare” și alege metoda de plată, respectiv adresa de facturare;
- Apasă butonul “Trimite comanda” și vei primi un e-mail de confirmare;
- Urmărește unde se află coletul tău din contul de client, din secțiunea “Comenzile mele”.
Condiții generale de retur al produselor vândute de eMAG
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu conțină nicio informație cu caracter personal și să poată fi adus la versiunea inițială de software.
eMag ramane in continuare liderul magazinelor online din Romania avand cele mai multe produse regasite in platforma eMag. Toate informatiile publicate despre modul de contactare depaartament relatii cu clientii de la eMag sunt regasite si pe site-ul oficial emag.ro
Contact eMag MarketPlace
eMAG Marketplace este un sistem prin care parteneri eMag pot vinde pe platforma companiei diferite produse. Intrucat numarul produselor vandute de partenerii eMag a devenit din ce in ce mai mare, se pare ca o serie de probleme pot aparea atunci cand avem de returnat sau de schimabt anumite produse.
Garantia produselor achizitionate de la partenerii din eMAG Marketplace este asigurata de catre partenerul care a vandut produsul sau de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz.
In acest caz daca doriti sa intrati in contact cu eMag este necesar mai intai sa semnalati probleme la magazinul care a vandut acel produs pe site-ul eMag. Operatorii eMag va vor indruma catre serviciul de asistenta clienti ai partenerului.
Retur eMag Marketplace
Partenerii eMAG Marketplace au obligatia legala sa accepte returul produselor in 14 zile de la livrare, dar pot oferi si alte beneficii, acestea fiind specificate in detaliu in pagina dedicata fiecaruia
Nu uitati acest articol face exclusiv referire la modul de contact eMag Bucresti valabil in anul 2024, cand solicitarile de suport clienti sunt preluate exclusiv pe chat Live.
Bună ziua! Va rog sa mi comunicați cum se poate discuta cu cineva se la emag telefonic! Ceea ce aveți afișat ca mijloace de comunicare sunt nr eronate!🤒
Buna ziua
eMag a introdus un sistem de chat prin intermediul caruia puteti intra in legatura cu ei. Din pacate sistemul este automat iar de aici, pana a ajunge in punctul de a fi preluat de un operator eMag poate fi dificil in unele cazuri.
Emag,in chat online nu are variante decit pt produse nu pt alte probleme!
Buna Ziua Un Nr De Telefon.
In prezent modalitatea de contact este prin sistemul de asistenta Live Chat. Numarul de telefon aferent serviciului de call center a fost suspendat din pacate.
Bună ziua, un număr de telefon vă rog. Nu e normal să dau comandă de 23 de produse și să-mi ajungă doar unul
Buna ziua,
Am comandat un produs dupa care am facut cerere de retur. Cererea a fost anulata dupa 9 zile. Cand am vrut sa fac din nou cerere de retur nu se mai putea face. Cum se procedeaza in situatia aceasta?
Buna ziua
Va recomandam sa va logati in contul dvs pe site-ul emag.ro si interactionati cu serviciul de relatii cu clientii prin intermediul sistemului de chat LIVE. Un agent va prelua solicitarea dvs si va discuta cu dvs problema semnalata. Acest lucru se poate face doar pe site-ul -> emag.ro (sectiunea chat)
Ideea este ca printre optiunile care se regasesc atunci cand vorbesti cu Dana, agentul virtual, nu se regasesc multe dintre problemele cu care se confrunta e-mag. Cred ca ar trebui sa existe si un câmp/optiune numita ” diverse” . Este frustrant ca nu putem vorbi cu cineva aplicat pe problema noastra.
Sau, eventual, sa existe posibilitatea sa lasam mesajul acolo si cineva sa ne contacteze in scurt timp.
E păcat sa pierdem timp pretios pt a rezolva o pb simpla de customer service.
Am comandat și eu produs electrocasnic.
La care am avut program rabla
Ma interesează în câte zile se emite voucherul acela?
Aveți idee
Ași dori să iau legătura cu un operator