AcasăMediaDIGI Contact RCS-RDS - Telefon Call center

DIGI Contact RCS-RDS – Telefon Call center

DIGI contact relatii cu clientii pentru asistenta si abonamente Digi RCS-RDS.

DIGI Romania este cel mai mare furnizor de servicii de telecomunicatii din Romania avand cea mai extinsa retea de internet fix si televiziune prin cablu din Romania. In prezent DIGI RCS-RDS a dezvoltat rapid si reteua mobila de telefonie ajungand sa detina cea mai mare acoperire la nivel national.

Prin centru de suport clienti DIGI facem o analiza asupra modului prin care poti intra in contact cu serviciul de relatii clienti disponibil non stop in centrele de call center DIGI.

DIGI CONTACT RELATII CU CLIENTII

Ai nevoie de suport si ajutor de la serviciul de relatii cu clientii DIGI. Apeleaza acum Telefonul de contact Digi: 031.400.4414 (asistenta tehnica) sau 777 DIGI MOBIL

Cauti sa intri in contact cu DIGI RCS RDS ?

  • Centrul de suport clienti este activ non stop pentru toti clienti DIGI Romania.
  • Suport specializat in realizarea conexiunilor la reteua de internet fix si mobil DIGI.
  • DIGI iti ofera cel mai performant internet prin fibra optica din Romania cu viteze de pana la 1GB/s.

Daca ai nevoie de suport sau ai probleme cu serviciile DIGI iata cum poti sa intri in contact cu operatorii din call center. Suna si intra in contact cu DIGI RCS RDS Romania pentru asistenta servicii DIGI.

Digi Contact persoane fizice

ASISTENȚĂ TEHNICĂ si deranjamente DIGI, DIGI TEL, DIGI TV CABLU – 031.400.4414
ASISTENȚĂ DIGI TV SATELIT – 031.400.4000
ASISTENȚĂ TEHNICĂ DIGI MOBIL, DIGI NET MOBIL – 031.400.7777    sau *777 (apelabil din Digi Mobil)

Asistență comercială persoane fizice

Informatii CLIENȚI NOI  – 031.400.4600
Info DIGI CLIENȚI EXISTENȚI  – 031.400.4401 (contracte, oferte, facturi)


Suna la informatii DIGI

Ghid de Contact DIGI RCS-RDS prin formular:

Completeaza formularul de contact cu datele tale incluzand urmatoarele aspecte:

  1. Alege serviciul tau – televiziune, internet sau telefoni mobila;
  2. Selecteaza din sectiunea de informatii : suport probleme tehnice, facturi, sesizari depuse, sugestii clienti;
  3. Introdu datele tale incluzand adresa ta si codul de client identificat pe baza abonamentului tau la Digi;
  4. Completeaza campul despre situatia ta actuala sau problema pentru care doresti sa intri in contact cu Digi;
  5. Trimite mesajul tau prin formularul de contact regasit pe site-ul oficial digi.ro

Modalitati depunere sesizari si reclamatii la DIGI

  1. Telefonic: serviciu disponibil 7/7 zile, 24/24 ore prin apelarea urmatoarelor numere de telefon (tarif standard, conform tipului de abonament contractat de catre client):
    a.) 03XX-400 401 – serviciul tehnic disponibil pentru serviciile de internet, telefonie mobila/fixa, CATV (cablu TV), unde xx reprezinta prefixul de judet);031 400 4401 pentru Bucuresti;
    b.) 03XX-400 414 – informatii comerciale disponibile pentru serviciile de internet, telefonie mobila/fixa, CATV, cablu TV, unde xx reprezinta prefixul de judet; 031 400 4414 pentru Bucuresti;
    c.)  031-400 4000 – Numar unic disponibil pentru serviciul DigiTV;
  2. Acces direct: in punctele de prezenta RCS & RDS SA din localitatea dumneavoastra, de luni pana vineri in intervalul orar 09.00-18.00;
  3. Contact pe email: clienti@rcs-rds.ro.

Deranjamente DIGI persoane juridice

  • Asistenta si suport clienti DIGI NET, DIGI TEL DIGI TV CABLU/ SATELIT, DIGI MOBIL – 031.400.6500 sau *500 (apelabil din Digi Mobil)
  • 0314007060 Digi RCS-RDS
  • DIGI MOBIL ITALIA – 031.407.40.77
  • DIGI MOBIL SPANIA 031.400.64.22

digi contact telefonic
Telefon contact Relatii cu clientii DIGI

Centru de suport clienti de la DIGI raspunde la telefon in functie de zona din care aveti nevoie de asistenta. Serviciul de call center va ofera asistenta despre toate serviciile DIGI RCS RDS.

Call center Alba: 0358400401 / 0358400414

  • DIGI Arad: 0357400401 / 0357400414
  • DIGI Arges: 0348400401 / 0348400414
  •  DIGI Bacau: 0334400401 / 0334400414
  • Call center Bihor: 0359400401 / 0359400414
  • DIGI Bistrita Nasaud: 0356400401 / 0356400414
  •  DIGI Botosani: 0331400401 / 0331400414
  •  DIGI Braila: 0339400401 / 0339400414
  • Telefon DIGI Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
  • Call center Buzau: 0338400401 / 0338400414
  • Brasov: 0368400401 / 0368400414
  • Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
  • Calarasi: 0342400401 / 0342400414
  • Cluj: 0364400401 / 0364400414
  • Constanta: 0341400401 / 0341400414
  • Covasna: 0367400401 / 0367400414
  • Dambovita: 0345400401 / 0345400414
  • Dolj: 0351400401 / 0351400414
  • Galati: 0336400401 / 0336400414
  • Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
  • Gorj: 0353400401 / 0353400414
  • DIGI Harghita: 0366400401 / 0366400414
  • Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
  • Ialomita: 0343400401 / 0343400414
  • DIGI Iasi: 0332400401 / 0332400414
  • DIGI Maramures: 0362400401 / 0362400414
  • Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
  • Mures: 0365400401 / 0365400414
  • Neamt: 0333400401 / 0333400414
  • Olt: 0349400401 / 0349400414
  • Prahova: 0344400401 / 0344400414
  • Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
  • Salaj: 0360400401 / 0360400414
  • Sibiu: 0369400401 / 0369400414
  • Suceava: 0330400401 / 0330400414
  • Teleorman: 0347400401 / 0347400414
  •  Timis: 0356400401 / 0356400414
  • DIGI Tulcea: 0340400401 / 0340400414
  • DIGI Vaslui: 0335400401 / 0335400414
  • Valcea: 0350400401 / 0350400414
  • Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Internet de la DIGI

Internetul prin fibra optica de la DIGI este unul dintre cele mai rapide conexiuni la reteua de internet nationala si internationala. DIGI ofera acces de mare viteza la retea prin intermediul abonamentelor de internet existente in oferta.

Pentru conectare la internetul DIGI ai nevoie doar de un calculator in care sa fie montata o placa de retea, cu mufa UTP, care sa functioneze la 10Mbps. De asemenea, mai este necesar un modem special de cablu (Lancity, produs in SUA) care iti va fi furnizat de catre firma noastra.

internet digi

Deranjamente internet DIGI RCS-RDS

Prin deranjamente la reteua de internet DIGI se intelege functionarea deficitara a internetului dupa cum urmeaza:

  • conexiune ce are intreruperi frecvente;
  • viteza la internetul digi este foarte mica;
  • modemul sau routerul DIGI nu se conecteaza la internet;
  • parola nu functioneaza;
  • am uitat user si parola DIGI acces la internet.

Daca este aprins numai LED-ul de power, inseamna ca modemul este desincronizat si trebuie sa luati legatura cu serviciul suport Cablelink Digi, care va rezolva problema in cel mai scurt timp. Sunati la 03xx.400.401 (xx reprezinta prefixul judetului din care ne apelati).

Deranjament valid la DIGI  constă într-o întrerupere sau degradare a serviciului, acceptată ca fiind justificată de către RCS & RDS in urma unei reclamaţii a unui utilizator final şi atribuită reţelei prin intermediul căreia se furnizează serviciul de acces la internet, necesitând efectuarea de reparaţii sau alte măsuri specifice de restabilire a serviciului la parametrii tehnici de calitate prevăzuţi în contract sau, după caz, în condiţiile generale.

Pentru informatii si ofertele DIGI Romania accesati site-ul oficial digi.ro

Viteza de acces la internet in reteua DIGI – RCS-RDS

Serviciul de acces la internet mobil este furnizat prin intermediul retelelor de comunicatii electronice 3G, 4G si 5G operate de catre RCS & RDS S.A., utilizand tehnologiile UMTS si LTE. In functie de tehnologia radio utilizata, serviciul de internet mobil poate inregistra urmatoarele viteze de acces:
Tehnologie radio Tip transfer Viteza maxima estimata de transfer al datelor *
 3G (900 MHz, 2100 MHz) Download 15 Mbps
Upload 4.6. Mbps
4G (2100 MHz, FDD) Download 75 Mbps
Upload 21 Mbps
4G (2600 MHz, TDD) Download 100 Mbps
Upload 10 Mbps
5G (3600 MHz) Download 600 Mbps
Upload 40 Mbps
In cazul in care internetul de la DIGI RCS-RDS merge greu este bine de stiu si verificat:
  • Efectueaza un Speedtest DIGI – rezultatele vor defini parametri tehnici din momentul efectuarii testarii.
  • Verifica conexiunea direct prin cablu;
  • Verifica router-ul folosit si actualizeaza versiunea software la ultima versiune;
  • Intra in contact cu echipa de la tehnic daca ai probeleme la internet.

 

FQ DIGI – intrebari frecvente

Acte necesare pentru un contract cu DIGI?

Persoana fizica: trebuie sa fii cetatean roman si sa te prezinti intr-un punct comercial Digi TV din judetul tau cu:
  • copie act C.I. original.
  • copie act spatiu (contract proprietate sau adeverinta de la primarie sau contract inchiriere legalizat) act spatiu original.

Persoana juridica: 

  • certificatul de inmatriculare al firmei inregistrata la
  • Registrul Comertului.
  • stampila firmei.
  • imputernicire din partea administratorului firmei (director sau manager) semnata de catre acesta si de catre cel imputernicit.

Se poate face abonament la DIGI doar pentru cateva luni ?

In prezent contractele Digi pot fi semnate pe o perioada nedeterminata sau pe o perioada determinata de 12 sau 24 luni.

Care este viteza la internetul DIGI MOBIL ?

Viteze de acces în rețeaua 4G:

  • 100 Mbps download și 10 Mbps upload viteză maximă estimată în rețeaua 4G (2600 Mhz banda 38 – TDD)
  • 75 Mbps download și 21 Mbps upload viteză maximă estimată în rețeaua 4G (2100 Mhz banda 1 – FDD)

Contact direct pe adresa de E-mail Digi Romania

Pentru cei ce doresc sa intre in contact cu cei de la DIGI se poate trimite un email pe adresele de email regasite in paragrafele de mai jos:

  • Adresa de email DIGI pentru clienti (persoana fizica): clienti@rcs-rds.ro/ Acest e-mail este dedicat clienților DIGI România și acoperă toate tipurile de abonamente. Orice întrebare, sesizare sau cerere de informații va primi răspunsul necesar.
  • Adresa de email DIGI pentru clienti (persoana juridica): sales@rcs-rds.ro. Pentru afaceri și servicii business, vă stăm la dispoziție pe acest e-mail. Vă asigurăm de profesionalismul și promptitudinea noastră în a vă satisface cerințele.

Acest artico face referire la modu prin care poti intra in contact cu echipa de suport si relatii clienti DIGI Romania RCS-RDS. Mai multe informatii se regsasesc pe site-ul oficial.

Pentru probelemele tehnice nu uitati sa furnizati codul de client DIGI pentru identificarea rapida a contractului dvs. Un operator DIGI va prelua solicitarea dvs in functie de codul de client si probelema semnalata in retea.

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acte necesare Pasaport – Taxa eliberare Pasaport

Care sunt actele necesare pentru eliberarea unui pasaport si...

Unde poti anunta Deranjamente electrice

Deranjamentele electrice sunt avarii in reteaua de distributie catre...

Informatii si Suport

Pentru informatii legate de hosting sau recomandari servicii va stam la dispozitie la rubrica Contact.