AcasăMediaDIGI Contact RCS-RDS - Call center Deranjamente

DIGI Contact RCS-RDS – Call center Deranjamente

DIGI contact relatii cu clientii pentru asistenta deranjamente si abonamente Digi RCS-RDS.

Deranjamente DIGI – CONTACT RELATII Clienti

Numar de telefon deranjamente clienti DIGI · 031.400.4600
Asistenta tehnica – 031 400 4414 Digi TV, Digi internet;
031 400 7777 – asistenta tehnica pentru Digi Mobil.

Ai nevoie de suport si ajutor de la serviciul de relatii clienti DIGI Deranjamente. Apeleaza acum Telefonul de contact Digi: 031.400.4414 (asistenta tehnica) sau 777 DIGI MOBIL.

Pentru rezolvarea situatiilor tehnice sau deranjamente Digi, puteți contacta serviciul de asistență tehnică Digi prin contact direct la numerele de telefon de mai jos.

Numerele de telefon pentru asistență tehnică Digi:

Digi, Digi Tel, Digi TV Cablu: 031.400.4414
Digi TV Satelit: 031.400.4000
Digi Mobil, Digi Net Mobil: 031.400.7777 sau 777 (din Digi Mobil)

Asistență tehnică persoane juridice: 031.400.6500 sau *500 (din Digi Mobil)

- Advertisement -

Digi Mobil Italia: 031.407.40.77
Digi Mobil Spania: 031.400.64.22

Cand apelez serviciul de relatii clienti DIGI ?

  • Pentru informatii comerciale si situatii sau probleme tehnice;
  • Centrul de suport clienti este activ non stop pentru toti clienti DIGI Romania.
  • Probleme cu internetul DIGI – conexiune instabila sau internetul nu merge!
  • DIGI iti ofera cel mai performant internet prin fibra optica din Romania cu viteze de pana la 1GB/s.
  • Solutionare rapida pentru deranjamente servicii DIGI RCS-RDS.

Răspuns rapid la digi deranjamente apelând 031.400.4414 pentru suport.

Digi Deranjamente persoane fizice

  • ASISTENȚĂ TEHNICĂ servicii DIGI cablu si telefon fix – 031.400.4414
  • TV SATELIT: Numar de Telefon DIGI deranjamente 031.400.4000
  • Suport tehnic DIGI MOBIL, DIGI NET MOBIL – 031.400.7777    sau *777 (apelabil din Digi Mobil)

Asistență comercială persoane fizice

Prin centru de suport clienti DIGI facem o analiza asupra modului prin care poti intra in contact cu serviciul de relatii clienti disponibil non stop in centrele de call center DIGI.

Contact DIGI prin formular online

Completeaza formularul de contact cu datele tale incluzand urmatoarele aspecte:

  • Alege serviciul tau – televiziune, internet sau telefoni mobila;
  • Selecteaza din sectiunea de informatii : suport probleme tehnice, facturi, sesizari depuse, sugestii clienti;
  • Introdu datele tale incluzand adresa ta si codul de client identificat pe baza abonamentului tau la Digi;
  • Completeaza campul despre situatia ta actuala sau problema pentru care doresti sa intri in contact cu Digi;
  • Trimite mesajul tau prin formularul de contact regasit pe site-ul oficial digi.ro

Asistenta pentru reclamatii DIGI

Telefonic: serviciu disponibil 7/7 zile, 24/24 ore prin apelarea urmatoarelor numere de telefon (tarif standard, conform tipului de abonament contractat de catre client):

03XX-400 401 – serviciul tehnic disponibil pentru serviciile de internet, telefonie mobila/fixa, CATV (cablu TV), unde xx reprezinta prefixul de judet);031 400 4401 pentru Bucuresti;
03XX-400 414 – informatii comerciale disponibile pentru serviciile de internet, telefonie mobila/fixa, CATV, cablu TV, unde xx reprezinta prefixul de judet; 031 400 4414 pentru Bucuresti;
031-400 4000 Numar unic disponibil pentru serviciul DigiTV;

Acces direct: in punctele de prezenta RCS & RDS SA din localitatea dumneavoastra, de luni pana vineri in intervalul orar 09.00-18.00;

Contact pe email: clienti@rcs-rds.ro.

Telefon persoane juridice DIGI

  • Asistenta si suport clienti DIGI NET, DIGI TEL DIGI TV CABLU/ SATELIT, DIGI MOBIL – 031.400.6500 sau *500 (apelabil din Digi Mobil)
  • 0314007060 Digi RCS-RDS
  • Clienti  ITALIA – 031.407.40.77
  • Abonati DIGI SPANIA 031.400.64.22

Centru de suport clienti de la DIGI raspunde la telefon in functie de zona din care aveti nevoie de asistenta. Serviciul de call center va ofera asistenta despre toate serviciile DIGI RCS RDS.

Call center Alba: 0358400401 / 0358400414

  • DIGI Arad: 0357400401 / 0357400414
  • Arges: 0348400401 / 0348400414
  • Bacau: 0334400401 / 0334400414
  • Call center Bihor: 0359400401 / 0359400414
  • Bistrita Nasaud: 0356400401 / 0356400414
  • Botosani: 0331400401 / 0331400414
  • DIGI Braila: 0339400401 / 0339400414
  • Telefon DIGI Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
  • Call center Buzau: 0338400401 / 0338400414
  • Brasov: 0368400401 / 0368400414
  • Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
  • Calarasi: 0342400401 / 0342400414
  • Cluj: 0364400401 / 0364400414
  • Constanta: 0341400401 / 0341400414
  • Covasna: 0367400401 / 0367400414
  • Dambovita: 0345400401 / 0345400414
  • Dolj: 0351400401 / 0351400414
  • Galati: 0336400401 / 0336400414
  • Giurgiu: 0346400401 / 0346400414

Deranjamente internet DIGI

Internetul prin fibra optica de la DIGI este unul dintre cele mai rapide conexiuni la reteua de internet nationala si internationala. DIGI ofera acces de mare viteza la retea prin intermediul abonamentelor de internet existente in oferta.

Pentru conectare la internetul DIGI ai nevoie doar de un calculator in care sa fie montata o placa de retea, cu mufa UTP, care sa functioneze la 10Mbps. De asemenea, mai este necesar un modem special de cablu (Lancity, produs in SUA) care iti va fi furnizat de catre firma noastra.

internet digi

Raportare si probleme comune Deranjamente DIGI

Prin deranjamente la reteua de internet DIGI se intelege functionarea deficitara a internetului dupa cum urmeaza:

  • conexiune ce are intreruperi frecvente;
  • viteza la internetul digi este foarte mica;
  • modemul sau routerul DIGI nu se conecteaza la internet;
  • parola nu functioneaza;
  • am uitat user si parola DIGI acces la internet.

Daca este aprins numai LED-ul de power, inseamna ca modemul este desincronizat si trebuie sa luati legatura cu serviciul suport Cablelink Digi, care va rezolva problema in cel mai scurt timp. Sunati la 03xx.400.401 (xx reprezinta prefixul judetului din care ne apelati).

Deranjament valid la DIGI  constă într-o întrerupere sau degradare a serviciului, acceptată ca fiind justificată de către RCS & RDS in urma unei reclamaţii a unui utilizator final şi atribuită reţelei prin intermediul căreia se furnizează serviciul de acces la internet, necesitând efectuarea de reparaţii sau alte măsuri specifice de restabilire a serviciului la parametrii tehnici de calitate prevăzuţi în contract sau, după caz, în condiţiile generale.

Pentru informatii si ofertele DIGI Romania accesati site-ul oficial digi.ro

Verificari recomandate pentru probleme la internet!

  • Efectueaza un Speedtest DIGI – rezultatele vor defini parametri tehnici din momentul efectuarii testarii.
  • Verifica conexiunea direct prin cablu;
  • Verifica router-ul folosit si actualizeaza versiunea software la ultima versiune;
  • Intra in contact cu echipa de la tehnic daca ai probeleme la internet.

Întrebări frecvente despre deranjamentele DIGI

Ce trebuie să fac dacă am un deranjament la internetul DIGI?

În cazul în care internetul DIGI nu funcționează, poți reporni routerul și verifică conexiunile. Dacă problema persistă, sună la 031 400 4400 sau intră în contul tău DIGI pentru a trimite o sesizare de deranjament.

Cum verific dacă este o pană generală DIGI în zona mea?

DIGI nu publică o hartă a deranjamentelor, dar poți întreba prin aplicația DIGI sau la 031 400 4600. Alte surse utile sunt grupurile locale sau forumurile unde clienții raportează întreruperi.

Unde pot semnala un deranjament DIGI?

Poți raporta deranjamente prin aplicația DIGI, din contul tău online sau telefonic la 031 400 4600 pentru servicii fixe sau la *777 (din rețeaua DIGI) pentru mobil.

În cât timp rezolvă DIGI un deranjament?

În general, un deranjament DIGI este rezolvat în 24–48 de ore lucrătoare. Dacă este o problemă de rețea extinsă, termenul poate varia. Vei fi notificat prin SMS sau email după rezolvare.

Cum verific statusul unei sesizări de deranjament DIGI?

Poți verifica statusul sesizării în contul DIGI, la secțiunea „Asistență” – „Istoric cereri”. În aplicația mobilă DIGI găsești aceeași funcție.

Este gratuit apelul la deranjamente DIGI?

Apelurile sunt gratuite din rețeaua DIGI. Dacă suni din alte rețele, apelul poate fi tarifat conform planului tău tarifar. Poți folosi și aplicația sau formularul online.

Care sunt metodele de contact DIGI pentru deranjamente?

Suni la 031 400 4600 pentru servicii fixe sau la *777 pentru mobil. Poți folosi și aplicația DIGI, contul online, sau pagina oficială DIGI Romania – digi.ro

Contact direct pe adresa de E-mail Digi Romania

  • Adresa de email DIGI pentru clienti (persoana fizica): clienti@rcs-rds.ro/ Acest e-mail este dedicat clienților DIGI România și acoperă toate tipurile de abonamente. Orice întrebare, sesizare sau cerere de informații va primi răspunsul necesar.
  • Adresa de email DIGI pentru clienti (persoana juridica): sales@rcs-rds.ro. Pentru afaceri și servicii business, vă stăm la dispoziție pe acest e-mail. Vă asigurăm de profesionalismul și promptitudinea noastră în a vă satisface cerințele.

Un operator DIGI va prelua solicitarea dvs in functie de codul de client si probelema semnalata in retea.

Articol redactat de echipa Contact.info.ro, actualizat pe 1 iulie 2025, pe baza info oficiale de pe Digi România.

Informatii si Suport

Pentru informatii legate de hosting sau recomandari servicii va stam la dispozitie la rubrica Contact.