AcasăUtileContact relatii cu clientii Orange

Contact relatii cu clientii Orange

Orange este un operator de telecomunicatii ce isi desfasuara activitatea si in tara noastra avand servicii de telefonie mobila, televiziune si internet.

Orange se remarca prin servicii de calitate avand in prezent una dintre cele mai bune retele de telefonie mobila din Romania. Pentru ca in anumite momente putem sa avem nevoie de informatii sau asistenta tehnica, ne propunem sa analizam modalitatea de contact Orange Romania.

Orange contact relatii cu clientii

Intr-o analiza completa si elaborata putem sa urmarim toate numerele de contact Orange pentru a intra in legatura cu un operator din departamentul de relatii cu clientii Orange Roamania.

Telefon Orange asistenta clienti

300 – Serviciul Clienţi este valabil și pentru clienții “Orange Romania Communications (pentru serviciile de internet, TV si Telefonie Fixă preluate de Orange România)

Numere de telefon contact Orange din alte retele

  • Dacă nu ai un număr de telefon Orange, apelează numărul 0374300300 (apel cu tarif normal) şi selectează opţiunea -> Nu sunt client Orange
  • În roaming, Serviciului Clienți poate fi apelat la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România. În afara orelor de program, abonații vor fi redirecționați către Serviciul Clienți la numărul 401, apel taxabil cu 0.14  euro/minut. Transferul către un operator pentru clienți PrePay este tarifat cu 0.05 euro credit/minut.

Serviciul clienți Orange poate fi apelat la numărul 300 – gratuit din rețelele Orange și Orange Romania Communications, tarif normal pentru apelurile din alte rețele naționale sau la numărul 0374300300 (apel cu tarif normal).

Apeleaza 401 – Serviciul Suport Clienţi 

  •  Acces direct la operator pentru abonaţi, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
  • Tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite

474 – Serviciul Clienți în limba maghiară pentru PrePay și abonamente

- Advertisement -
  • Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00 (apel gratuit pentru clienți abonați din rețeaua Orange) și la numărul 0744.940.474 (apel cu tarif normal).
  • Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile. Incepand cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0.05 euro credit/minut.

228 – Serviciul Clienți pentru persoane cu deficiente de auz

  • Acces gratuit la operator în fiecare zi, între orele 08:00-20:00
  • Asistență prin SMS dedicată exclusiv clienților cu deficiențe de auz
  • Nu poate fi accesat în Roaming.

Contact Orange pe chat live

  • Chatbot Djingo te poate ajuta cu infomații despre codul PUK, schimbare de SIM, detalii despre portare, roaming, suspendarea/reconectarea numărului în caz de pierdere/furt, perioada contractuală, etc.
  • Dacă ai nevoie de ajutor în timpul plasării unei comenzi în magazinul online, suntem alături de tine în timp real, pe chat. Fereastra „Asistență magazin online” se va deschide automat, iar noi îți stăm la dispozitie.

Deranjamente servicii Orange

In momentul in care avem de semnalat probleme cu functionarea serviciilor Orange este indicat sa cerem sprijin de la serviciul de suport clienti Orange.

Pentru deranjamente servicii Orange se poate apela serviciul asistenta clienti Orange la numerele de telefon afisate mai sus sau direct prin intermediul asistentului virtual Orange.

Deranjamente tehnice la Orange!

  • lipsa semnal telefonie mobila – imposibilitate de conectare la retea;
  • lipsa internet atat mobil sau in serviciul internet fix Orange;
  • conexiune cu intrerupere frecventa la internet;
  • probleme cu semnalul tv atat pentru serviciile satelit TV dar si cablu TV;
  • alte probleme legate de serviciile Orange.

Intra in contact cu Orange pentru suport si asistenta clienti pentru situatii de genul:

  • informatii detaliate despre abonamentele Orange;
  • totul despre cartela Orange – incarcare, credit, acces internet;
  • Info si sesizari cu privire la facturile Orange;
  • solicitare activare roaming sau dezactivare servicii roaming Orange.

Pentru informatii suplimentare si pentru alte solicitari catre departamentul de relatii cu clientii Orange mai avem la dispozitie si un formular de contact Orange regasit la adresa – formular contact

Asistenta clienti din aplicatia MyOrange

Prin aplicatia MyOrange poti intra in legatura cu un operator Orange sau poti sa iti gestionezi contul de client Orange mult mai usor. Pentru a utiliza aplicatia iti recomandam sa o descarci si sa o instalezi pe dispozitivul tau mobil astfel incat sa te bucuri de toate functiile acestei aplicatii.

MyOrange este disponibila online pentru toate sistemele de operare dupa cum urmeaza:

Amintim faptul ca, prin intermediul aplicatiei My Orange poti plati facturi, adauga extraoptiuni la serviciile achizitionate, poti vedea istoricul facturilor si ai acces la toate serviciile Orange Romania.

Orange alaturi de Digi Romania sau Vodafone ofera servicii de calitate iar daca sunt probleme au un serviciul de suport clienti bazat pe o larga comunitate unde regasim intrabari si raspunsuri la toate solicitarile clientilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Contact Tarom – Call center Relatii cu clientii

Care sunt modalitatile de contact Tarom pentru informatii zboruri,...

Contact Raiffeisen Bank – call center

Care sunt modalitatile de contact Raiffeisen Bank daca este...

Informatii si Suport

Pentru informatii legate de hosting sau recomandari servicii va stam la dispozitie la rubrica Contact.