AcasăUtileContact Salt Bank serviciul relatii clienti

Contact Salt Bank serviciul relatii clienti

Salt Bank este prima bancă româ­neas­că 100% digitală, entitate nou creată ca urmare a achiziţionării Idea Bank de către Banca Transilvania.

Salt Bank aduce un produs nou in Romnaia denumit pe scurt Space. Astfel Spaces reprezinta un spațiu dedicat startului în economisire, atât pentru planuri mici, cât și pentru visuri mari.

Daca alegi sa iti deschizi un cont de client la Salt Bank atunci este esential sa afli si care sunt modalitatile de contact Salt bank serviciul de relatii clienti atunci cand ai nevoie de ajutor in relatia ta cu Salt Bank.

Salt Bank contact non stop 24/7

Serviciul de relatii clienti Slat Bank poate fi contactat prin urmtoarele metode de contact disponibile chiar in aplicatia Salt Bank:

  • Contact Salt Bank pe numar scurt astfel: Sună la *SALT (*7258)
  • Apel direct din aplicație – intra in contact telefonic cu Salt Bank serviciul de relatii clienti.
  • Chat live în app Salt Bank – poti comunica direct prin chat cu un reprezentant al serviciului de relatii clienti Salt Bank.
  • Mesaj offline în app – Lasa un mesaj offline si vei primi un raspuns de la un operator Salt Bank.
  • Intrebari la care gasesti mereu raspunsul potrivit in rubrica – Self service (FAQs).

Telefon Contact Salt Bank 24/7

contact salt bank app

Daca ai intrebari sau probleme cu serviciile Salt Bank recomandam modul de contact prin  chat-ul live din aplicatie sau ne poți suna la telefonul 037 381 19 13.

Salt Bank garanteaza comunicarea prin operatori umani deci solutiile AI nu sunt introduse aici in relatia cu clientii Salt Bank.

- Advertisement -

Oferta Salt Bank 2024

Oferta specială de lansare este valabilă în perioada 01.04.2024– 01.10.2024.
Dobanda aplicată disponibilităților bănești din contul curent în Lei și Spaces (în
Lei) este în valoare de 3% p.a.

Pentru a putea beneficia de oferta specială, clienții Salt BANK trebuie să efectueze
plăți în valoare de minimum 1.000 RON în luna de referință.

Tranzacții eligible:

Tranzacțiile considerate eligible pentru a putea benefia de Oferta specială sunt
toate tranzacțiile (plăți autorizate) incluse drept cheltuieli în graficul din prima
pagina a aplicației Salt Bank:
• Transfer intrabancar (Salt – Salt),
• Transfer interbancar (Salt – alte bănci),
• Transfer între conturile proprii, inclusiv pentru crearea de depozite noi,
• Plăți la comercianți.

Dobânda va fi calculată utilizând un an calendaristic de 365 de zile și numărul
efectiv de zile ale lunii de referință.

Calculul dobânzii se efectuează zilnic la soldul contului curent în Lei, inclusiv din Spaces (Lei), iar dobânda este bonificată lunar în contul curent, în prima zi lucrătoare a lunii, pentru luna anterioară, în limita a 200 Lei (brut)/lună, limita stabilită luând în considerare un sold zilnic maxim de 80.000 LEI și condițiile de dobândă prezentate mai sus.

Modalitatile de contact Salt Bank sunt prezentate oficial si in aplicatia bancara astfel daca aveti intrebari legate de serviciile Salt bank nu ezitati sa intrati in contact cu operatorii serviciului de relatii clienti.

website oficial: salt.bank

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Contact Tarom – Call center Relatii cu clientii

Care sunt modalitatile de contact Tarom pentru informatii zboruri,...

Contact Raiffeisen Bank – call center

Care sunt modalitatile de contact Raiffeisen Bank daca este...

Informatii si Suport

Pentru informatii legate de hosting sau recomandari servicii va stam la dispozitie la rubrica Contact.