AcasăUtileContact Smartbill - Telefon relatii clienti

Contact Smartbill – Telefon relatii clienti

Smartbill  este un program de facturare si gestiune online, dezvoltat înca din anul 2007 de antreprenorii Radu Hasan, Ioana Hasan și Mircea Căpățînă. Programul este găzduit în cloud și folosit de peste 75.000 de firme din România.

Acum Smartbill are integrare directa cu e-Factura si iti usureaza complet munca daca ne raportam la noile facturi digitale impuse de statul roman. In articolul prezentat pe site-ul nostru regasim un ghid complet de contact Smartbill serviciul de relatii clienti.

Smartbill contact relatii clienti

Intrucat suntem intr-o perioada destul de solicitata datorita noilor implementari ce tin de e-factura, departamentul de relatii clienti SmartBill poate fi destul de solicitat.

Modalitati de contact SmartBill suport si ajutor clienti:

  • Telefon SmartBill call center: 031.710.4215
  • adresa de contact pe email: cloud@smartbill.ro
  • Poti intra in legatura cu echipa de suport prin formularul de contact SmartBill regasit la adresa – vezi pagina aici

Programul serviciului de asistenta si suport clienti SmartBill poate fi contactat in intervalul 9:00 – 18:00 de luni pana vineri.

Daca soliciti ajutor si suport implementare e-Factura prin SmartBill este posibil sa astepti ceva mai mult in anumite momente datorita numarului mai ridicat de solicitari catre departamentul de asistenta si suport tehnic SmartBill.

Cum accesezi serviciului RO e-Factura?

Pasul 1. Obtinerea unui certificat calificat pentru semnatura electronica, in vederea inrolarii in SPV.

- Advertisement -

Acesta poate fi obtinut 100% online, simplu si rapid si poate fi stocat fie pe token, fie In cloud. Pentru aceasta sunt necesare doar cartea de identitate valabila, un dispozitiv cu microfon si camera web functionale si un card pentru plata online.

Pasul 2. Inrolarea/accesarea SPV cu ajutorul certificatului obtinut la pasul 1.
Pasul 3. Completarea din SPV a cererii privind Inregistrarea in Registrul RO e-Factura.

Cu o experienta de peste 17 ani SmartBill reprezinta optiunea sigura si fiabila pentru facturarea electronica dar si pentru acces mai rapid la rapoarte si facturi trimise sau emise prin intermediul platformei SmartBill.

Cand intri in contact cu SmartBill?

Serviciul de relatii clienti SmartBill este gata sa iti ofere asistenta in implementarea facturilor electronice prin interfata Smartbill. Daca ai intrebari legate de serviciile Smartbill poti intra in contact cu operatorii serviciului de asistenta astfel:

  • prin telefonul Smartbill amintit mai sus unde vei primi raspunsuri si indrumari la toate solicitarile tale;
  • Prin formularul de contact daca prin apel telefonic nu ai reusit sa intri in contact cu echipa Smartbill;
  • sau pe email unde poti descrie problema sau solicitarea dvs cu privire la serviciile SmartBill.

SmartBill permite si detine posibilitatea de aconecta case de marcat si imprimante mobile la aplicatia Android si emite bonuri fiscale sau tipari facturi si chitante direct pe teren. Ca si firmele de curierat cu Smartbill totul este mai simplu.

SmartBill este compatibil cu toate platformele dedicate pentru magazinele online. Pentru magazine dezvoltate pe cele mai populare platforme am creat pluginuri pe care ti le punem gratuit la dispozitie. Poti instala chiar tu pluginul si conecta astfel magazinul cu SmartBill.

De remarcat pe site-ul smartbill.ro se regasesc o serie de tutoriale prin care poti sa identifici modul de integrare cu e-factura astfel poti sa inveti si singur insa daca totusi ai nevoie de ajutor, serviciul de relatii clienti SmartBill este gata sa va ajute.

Tarife SmartBill pentru abonamente

Am identificam 3 pachete de servicii care pot satisface nevoile fiecaruia cand vine vorba de facturarea electronica. Astfel prin SmartBill ai pentru serviciul de FACTURARE:

  1. Abonament Silver – 4,49 euro/lunar plus TVA unde avem:
  • Integrare cu e-Factura
  • 1 utilizator
  • 30 de documente
  • Aplicatie mobil (iOS/Android)
  • Facturi personalizabile
  • Registru de casa si evidenta cheltuielilor catre furnizor
  • Conectare la casa de marcat
  • Utilizator suplimentar 1 €/ luna + TVA
  • Modul e-Transport 10 €/ luna + TVA.

2. Abonament GOLD la pretul de 6,89 euro plus TVA lunar si avem:

  • Integrare cu e-Factura
  • 3 utilizatori
  • 100 documente
  • Facturare recurenta
  • Notificari clienti
  • Drepturi avansate pe utilizatori
  • Utilizator suplimentar 1 €/ luna + TVA
  • Modul e-Transport 10 €/ luna + TVA

3. Abonamentul Platinum la pret de 7,99 euro lunar plus TVA.

  • Integrare cu e-Factura
  • Utilizatori nelimitati
  • Numar nelimitat de documente
  • Rapoarte premium de business
  • API (700 documente incluse, peste aceasta limita 0,015 € + TVA/document)
    Plugin-uri pentru magazine online: Magento, Woocommerce, Prestashop, OpenCart
  • Lista preturi per client
  • Grupare produse pe categorii
  • Modul e-Transport 10 €/ luna + TVA.

Desigur pentru mai multe detalii se poate urmari site-ul oficial smartbil.ro unde recomandam sa urmariti tutorialele despre e-factura si integrarea din SmartBill.

Daca esti persoana juridica iti mai recomandam sa urmaresti pe blogul nostru un ghid informativ despre e Factura Anaf 2024

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Contact Cec Bank – Call center Relatii clienti

Care sunt modalitatile de contact Cec Bank serviciul de...

Contact Salt Bank serviciul relatii clienti

Salt Bank este prima bancă româ­neas­că 100% digitală, entitate...

Informatii si Suport

Pentru informatii legate de hosting sau recomandari servicii va stam la dispozitie la rubrica Contact.