AcasăUtileTelefon pentru contact Raja relatii clienti

Telefon pentru contact Raja relatii clienti

Raja este o companie ce activeaza in domeniul alimentării populației cu apă potabilă și al epurării apelor uzate și deservește peste 2 milioane de beneficiari din județele Constanța, Ialomița, Călărași, Ilfov, Dâmbovița, Brașov și Bacău.

Raja contact relatii clienti

Daca ai nevoie sa intri in contact cu echipa de asistenta si suport clienti, Raja va ofera mai multe posibilitati de contactare dupa cum urmeaza:

  • contact call center 0241 924
  • Telefon relatii clienti Raja: 0241 664 046 pentru Constanta

Pentru informatii servicii clienti va invitam sa sunati la numarul de telefon 0241. 924.

Date pentru contact RAJA S.A Constanta

  • Call Center: Telefon: 0241 924 (disponibil pentru raportarea avariilor și informații generale)

Contact pe E-mail: Pentru diverse regiuni și departamente regasim mai multe adrese de contact:

  • Zona Nord: cz.nord@rajac.ro
  • Zona Mangalia: cz.mangalia@rajac.ro
  • Zona Vest: cz.vest@rajac.ro
  • Centrul Interjudețean: cz.interjudetean@rajac.ro​
  • Cod Fiscal (CUI): 1871606
  • Site oficial: https://rajac.ro

Contact  Raja centrul zonal din Vest

  • Adresa: Calea Bucureşti, nr. 19, Murfatlar.
  • E-mailcz.vest@rajac.ro

Contact prin Telefon:

  • Secretariat: 0241 481 297
  • Avize: 0241 486 681
  • Urmărire debitori: 0241 481 293 / 0241 481 294
  • Facturare: 0241 481 023
  • Contabilitate: 0241 481 292.

Contact CENTRUL ZONAL NORD Raja

Deservește zonele Mamaia Sat și Mamaia Nord și localităţile: Ovidiu, Poiana, Lumina, Oituz, Sibioara, Năvodari, Corbu, Corbu de Sus, Vadu, Mihail Kogălniceanu, Palazu Mic, Piatra, Săcele, Traian, Nicolae Bălcescu, Istria, Nuntași, Mihai Viteazu, Dorobanțu, Hârşova, Crucea, Băltăgești, Stupina, Gălbiori, Crișan, Siriu, Ciobanu, Vadu Oii (județul Constanța).

  • Adresa: Str. Tulcei Nr. 1, Ovidiu
  • E-mail: cz.nord@rajac.ro

Telefon pentru contact centrul de suport:

- Advertisement -
  • Secretariat:  0241 481 500
  • Avize: 0241 481 513
  • Urmărire debitori:  0241 481 511
  • Contracte: 0241 481 514
  • Comercial: 0241 481 522

Raja contact centrul Buftea Ilfov

  • Adresa: Str. Studioului nr. 3, Buftea
  • E-mailcz.buftea@rajac.ro  

Telefon contact clienti:

  • Secretariat / Relații clienți: 0241 481 680
  • Avize: 0241 481 689
  • Valorificare / Facturare: 0241 481 686
  • Valorificare / Contracte: 0241 481 68

CENTRUL ZONAL ONEȘTI

Deserveşte municipiul Onești (județul Bacău). In cele ce urmeaza urmarim datele de contact Raja Onesti astfel incat sa gasiti informatiile necesare de contact.

  • Adresa: Str. Jupiter nr. 3, Onești.
  • E-mail – cz.onesti@rajac.ro
  • Secretariat: 0370 481 820
  • Recuperare debite: 0370 481 828
  • Contracte: 0370 481 835
  • Avize: 0370 481 841
  • Facturare: 0370 481 837

Serviciul pentru relatii cu clientii Raja S.A va ofera informatii despre contracte, facturi, avize si avarii din reteaua Raja.

Tarife Raja pentru apa si canal 2024

SERVICIULTARIF FĂRĂ TVA
Apă potabilă distribuită7,34 lei/mc
Canalizare   –  epurare6,56 lei/mc

Pretul afisat reprezinta pretul exprimat de Raja pentru apa si canalizare, cantitatea masurata fiind in metrii cubi.

Preturile si tarifele Raja pentru apa si canal pot fi modificate doar de operatorul Raja S.A.

Facturile se pot achita online sau in caseriile Raja din localitatea ta. Pentru plata la caserie este indicat sa respectati programul cu publicul care este de Luni pana Vineri de la ora 8:00 la 16:00.

Reclamatii si Avarii Raja Constanta

RAJA SA Constanța, principalul furnizor de apă și servicii de canalizare din județul Constanța și alte șase județe, se confruntă frecvent cu probleme legate de întreruperi ale alimentării cu apă și lucrări de reparație a conductelor.

Printre cele mai raportate probleme se numără:

Oprirea apei:

Aceasta apare din cauza unor defecțiuni tehnice sau lucrări de întreținere programate. RAJA anunță în mod regulat zonele afectate de astfel de intervenții, cum ar fi străzi și cartiere specifice, precum Inel 2, Delfinariu, Mamaia și alte zone​

Presiune scăzută a apei:

Acest lucru se întâmplă de obicei în timpul lucrărilor de reparații sau extindere a rețelelor de distribuție. Utilizatorii au semnalat scăderi semnificative de presiune în special în zonele limitrofe​

Probleme de calitate a apei:

Deși RAJA investește în modernizarea infrastructurii, au existat ocazii în care consumatorii au raportat impurități în apă după reparații​

RAJA a început implementarea unui sistem digitalizat de monitorizare și management, menit să îmbunătățească timpii de răspuns și eficiența intervențiilor​.

Clienții pot contacta RAJA prin call center sau email. Numerele pentru diverse departamente, cum ar fi facturarea sau avizele, sunt afișate pe site-ul oficial​ sau in articolul nostru.

Ce fac dacă am o problemă cu factura?

Este recomandat să contactați departamentul de facturare la numărul specific 0241 481 023. Datele de contact servicii clienti Raja se regasesc mai sus in articol.

Cum te ajuta serviciul de relatii clienti Raja?

Serviciul de relații clienți RAJA SA rezolvă multiple probleme și oferă suport în diverse aspecte legate de furnizarea de apă și canalizare. Printre cele mai importante soluții oferite se numără:

  • Raportarea avariilor și întreruperilor: Clienții pot semnala probleme legate de întreruperi neplanificate ale alimentării cu apă, scurgeri de apă sau alte avarii. Echipele de intervenție sunt mobilizate pentru a soluționa rapid astfel de situații​.
  • Reclamații privind calitatea serviciilor Raja: Dacă utilizatorii întâmpină probleme cu calitatea apei sau a altor servicii, ei pot contacta relațiile clienți pentru a depune reclamații. Acest departament este responsabil de investigarea reclamațiilor și de luarea măsurilor corespunzătoare​
  • Facturare și plăți: Departamentul de relații clienți gestionează întrebările legate de facturi, cum ar fi corectitudinea sumelor, întârzierile la plată sau metodele de plată disponibile. De asemenea, oferă asistență în cazurile de neînțelegeri legate de consumul de apă​
  • Contractare și avize: RAJA oferă suport în procesul de contractare pentru noi utilizatori sau pentru extinderi de rețea. De asemenea, clienții pot solicita avize tehnice pentru diverse lucrări sau pentru racordarea la rețelele de apă și canalizare​.
  • Informații generale și suport tehnic: Serviciul de relații clienți oferă informații despre starea rețelelor, lucrări de întreținere planificate, dar și detalii tehnice pentru proiectele de racordare​.

Pentru servicii in domeniul instalatiilor sanitare va sugeram sa apelati la un instalator autorizat pentru proiectare instalatii, desfundare canalizare sau realizare proiecte pentru conectarea la reteaua de apa Raja Constanata.

Poti urmarii articolul nostru despre modul de contactare Apa Nova Bucuresti.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Salariul minim pe economie in 2025 ajunge la 4050 Brut

Salariul minim pe economie creste de la 1 ianuarie...

Cele mai bune aplicatii meteo gratuite

In era tehnologiei am devenit destul de dependenti de...

Informatii si Suport

Pentru informatii legate de hosting sau recomandari servicii va stam la dispozitie la rubrica Contact.